/dist/images/branding/favicon

What is the best Oring config using Red EPIC

Discussion in '3 Axis Gimbal' started by Birger Hovland, Jun 2, 2013.

  1. Birger Hovland

    Birger Hovland New Member

    Joined:
    Jun 2, 2013
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Please post oring setup that works well with redEPIC
    And other tricks to get the rig to work with redEPIC

    Pictures is always welcome.

    Birger
     
  2. Andy Johnson-Laird

    Andy Johnson-Laird Administrator
    Staff Member

    Joined:
    Jul 31, 2012
    Messages:
    10,383
    Likes Received:
    1,164
    Velkommen til forumet, Birger.
    Først hvis det ikke er for mye problemer, vil du være så snill å endre brukernavn til ditt fornavn og etternavn, takk? Årsakene til dette (og hvordan du gjør det) er forklart her: http://forum.freeflysystems.com/index.php?threads/real-names.497/

    Dernest har det vært ganske mange diskusjoner om Red Epic. Jeg ber om unnskyldning for ikke å være i stand til å gi deg direkte svar, men du kanskje ønsker å prøve å bruke "Søk i forum" og søke etter bare ordet "episk". Jeg ville gjøre det etter deg, men jeg er klar til å gå på en shoot.

    takk
    Andy

    ===

    Welcome to the forum, Birger.

    Firstly if it's not too much trouble, would you be kind enough to change your user name to your real first name and last name, please? The reasons for this (and how to do it) are explained here: http://forum.freeflysystems.com/index.php?threads/real-names.497/

    Secondly, there have been quite a lot of discussions regarding the Red Epic. I apologize for not being able to give you direct answers, but you might wish to try using "Search Forums" and search for just the word "epic." I would do the searching for you, but I'm getting ready to go on a shoot.

    Thanks
    Andy
     
  3. Josh Lambeth

    Josh Lambeth Well-Known Member

    Joined:
    Jun 29, 2012
    Messages:
    1,315
    Likes Received:
    216
    Everything as stiff as possible!

    Josh
     

Share This Page